ta mig tillbaka

åh vad jag vill vara liten och bekymmerslös utan stress och dubbelbokningar. Och åh vad jag vill ha sommar... ♥


I vilket fall så är det mesta ganska (väldigt) stressigt just nu, men jag har ändå lyckats ha en utomordentligt trevlig helg som avslutades med gretas awesome sweet 16 och susorep idag. :)
Och just det, sen är det ju det här också:
2011

"för tredje gången på denna lilla blogg kan jag meddela att...

... Det är min namnsdag idag! :D (det är lugnt om ni inte visste det, jag hade till och med glömt det själv xD)

Idag har jag repat med suso. Det var mycket skojigt, och sen ikväll så kommer Louise. Mys <3"

2010
"Ikväll händer: ingenting. För min del. Jag vet att det låter alldeles superkul så att ni bara vill gråta av avundsjuka men nu ska jag sluta vara sarkastisk och bjuder på ett utdrag ur mitt arkiv för exakt ett år sedan:"

2009
"Meeen iallafall, idag var det min namnsdag :) och jag var läskigt trött i morse efter gårdagens lyckade batsebaföreställning. Jag var stand in för maria, men jag fick sjunga 1:a sopran ändå, och jag fick prova att vara tjej istället för kille som jag brukar. Slöjan var lite jobbig, men jag slapp bröstintryckarlinnet i alla fall ;)"

Så, grattis till mig och grattis till finaste Fridis som blir 16 idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0