En ännu deppigare dag än igår blev plötsligt så mycket bättre som genom ett trollslag av att ha baslektion. I love it ♥
Sen så är det nu spikat att jag ska fortsätta med balett denna termin, och jag har även köpt biljetter till GOTLAND som jag kommer över och röjer på nästa helg!!! :D:D:D
Och sen, asså wow, ni måste höra det här, såå coolt; När jag gick på pendeltåget på centralen tidigare ikväll, så kom det plötsligt in två vanliga män på tåget, gick fram till en person och sa "Hej, vi är från polisen. Vi skulle vilja prata med dig". Så det var två civilklädda poliser som grep en person!!! Fattar ni HUR COOLT?!? Värsta film-moment ju!
Och jag börjar 10 imorgon, naajsihajsi. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0