Godkväll,

De senaste dagarna har gått åt till att sakna allt ifrån musikveckan, sova, se på Harry Potter och tänka alldeles för mycket... Har även hunnit redigera lite bilder från den härliga körveckan, och nu tänkte jag lägga upp några från en ledig eftermidag vi tillbringade ute med våra kameror (jag vet att jag är en p12a som tror att jag kan fota, men jaja, det är kul iaf):
Från fönstret jag visade bild på igår
Rättargården, vår stuga (:
Bruket
Den fina körreplokalen (skulle typ vilja bo därinne om det inte var för att det var så sjukt kallt)
Ingen snö, men frost var det!
Ganska fint är det.
Fadder-barn och mor ♥
Fina är bara förnamnet!
Finis-Alven ♥
The gang!
Frost på fönstret morgonen efter.
Sådär, nu ska jag nog sätta mig och brodera en stund och sen blir det sova, lördagskväll á la Ella ni vet ;) kram

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

sova är fint

2012-01-07 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0