Oooooh.... 700 inlägg

Kära bloggis,

När jag startade dig 2008 var det lite jag visste om världen. Jag trodde att en blogg var samma sak som ett inlägg, därav blev det som skulle heta "första inlägget" istället "forstabloggen" i slutet av adressen. Jag gick i mellanstadiet, hade tandställning och trodde att man blev känd som typ Fokis.se bara man hade en blogg. Ja hade bdb (bilddagboken) å skrev typ såhära. Inte för att jag inte kunde skriva ordentligt, jag trodde bara att det var coolt.
Nu, 3 ½ år senare, ska jag snart börja gymnasiet, är mycket mer bekväm i mig själv, förstår bättre vad som är coolt och inte (haha), har lärt mig mycket, varit med om mycket, och - även om jag kanske har verkat väldigt oengagerad i bloggen på sistone - tycker väldigt mycket om denna lilla blogg. Min blogg.
Må det bli många inlägg till. ♥

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

hipp hipp hurra!

2012-01-26 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0