Förlåt

, men ni vet hur sämst jag blir på att blogga på sommaren (jag menar, arkivet jao)
Jag har tillbringat den senaste veckan men min finafina familj och en del finafina vänner i skåne på den årliga musikveckan. Så kul, härligt och mysigt som alltid!
Sen fick jag ett spontananfall och hoppade in i min vän Eiras bil som var på väg mot Stockholm istället för min egen familjs bil som var på väg mot västkusten när det var dags att åka hem (okej, så spontant och coolt som det låter var det kanske inte, men ändå) efter en lyckad konsert samt lyckad slutfest.
Såå, nu är jag i stockholm, själv, ung och fri. Jag gör vad jag känner för (mest sover och träffar saknade vänner) och allt känns bara jättehärligt!
(gammelbild i brist på kamerasladd, tjoho)
Massa kärlek på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0