Den 31 mars 2012

Vaknade upp imorse och undrade hur den här dagen skulle bli, drog upp rullgardinen och möttes av det här:



Vet att jag har läsare från nordligaste norrbotten (hej agnes!), men för oss stockholmare så ska det faktiskt inte vara snö nu!!! (elefanten i vänstra hörnet är btw sydd av coolaste Kharå (: )

Så, mina planer på cykeltur/vårpromenad får vänta till någon annan gång..

men igår i alla fall så var jag ju på Eiras musikal West Side Story, och det var helt sjukt vad bra de var! Så himlans duktiga de var som själva hade gjort kulisser och delar av musiken, spelade och sjöng musiken själva och allting! Det vore verkligen en dream coming true att få göra något sånt i skolan, tror dock inte någon klass på en så stressig pluggskola som min skola skulle hinna med att göra något sånt. Synd.

Och just det hörni, glöm inte Earth Hour ikväll mellan 20:30-21:30! Tycker det är en briljant idé som alla borde haka på, världen över.
Nu ska jag gå och försöka göra något vettigt av den här dagen, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0