En ödessymfoni-konsert senare!

Jag har sovit alldeles för lite denna helg (och borde sova nu) men haft fett kul i Konserthuset med SUSO-konsert idag! Vi spelade overtyren till operan Egmont, ödessymfonin av Beethoven (ni vet, dadadaDAAAAAM, dadadaDAAAAAM osv) samt Bruchs fantastiskt fina violinkonsert! Riktigt eskåjigt var det javol :))
Men att detta tog ca 15 min att skriva tyder nog på att jag är lite för trött för detta, så GODNATT!
random bild från arkivet för att inlägget såg så tomt ut... Firar snart ett år i tandställningslös-friheten!

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Yääh för konsert!! Ledsen för att jag inte kunde komma :'(

2012-03-12 @ 07:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0