En sån där fin dag

Bestämde mig för att åka in till Bromma Blocks med la familia för att köpa lite nödvändigheter (underkläder osv). Det slutade med att jag lyckades hitta en superfin jeansjackis (ja, jag är originell) samt en enormt söt stekpanna som jag ba "ååååh den ska jag köpa till min flytta-hemifrån-låda!"



Just när vi hade bestämt oss för att åka hemåt och begav oss mot utgången så råkade jag slänga ett öga på en skyltdocka i en av affärerna iklädd en puderrosa skönhet. Det blev verkligen love at first sight och jag bara täkte "där hänger min balklänning".
Helt perfekt är den, så otroligt fin.



Åh, och nu är den min! Jag vet att jag är fett töntig, men det får man vara ibland.

Ikväll ska vi på middag hos några vänner och fira Earth Hour, det blir nog finfint. Hoppas ni får det fint också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0