FANTASTICO!!!

Åh vilken fantastisk dag!

Yoga med klassen, fetmysig eftermiddag med bara 17 st (av 30) i klassen eftersom alla skolkade för att hinna plugga till provet imorgon (AF-standard), myz med Eira och Gretot och sen KONTRABASKONSERT MED COOLASTE SOLISTEN I BERWALDHALLEN!!! Hittade ingen som ville gå, men jag ville ju det, så jag gick själv helt enkelt. Och fick biljetter gratis!!!!!! Det är denna fantastiska uppfinning Moment23 som gör att ALLA mellan 13 och 23 får gå på i princip VILKEN KONSERT DE VILL helt gratis! Oftast är det uppe på körläktaren, men idag hade jag tur och fick sitta på parkett!!! Kände att jag behövde göra lite reklam, hihi. såå... GÅ OCH SE KONSERT I BERWALDHALLEN helt enkelt!
NU väntar allt fysikplugg tills provet imorgon (det som alla har pluggat till hela dagen/veckan förutom jag), men jag ska icke klaga, har ju te och vindruvor! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0