Plöögg

efter två timmars hostorieplugg tillåter jag mig själv att få titta på lite lillabloggen-klipp och blogga lite. hiho!
Nejmen efter mitt tankfulla inlägg igår (jo sörni, jag tänker en hel del) så åkte jag in till stan för att äta på fantastiska-jättegoda Hurry Curry med Agnuttz som är på besök från lule samt några andra fina girls ni kanske har hört om i den här bloggen tidigare. Det var helt fantastico ♥
Dock kunde jag inte sova över hos Alven efteråt, då jag kände att jag verkligen behövde sova ut hemma, något som jag inte gjort på länge. Jag gick och la mig vid kl 22 och vaknade 11 imorse. Någon var trött? svar ja. Men nu är jag pigg :)
Men nu väntar andra världskrigs-analys på mig, pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0