Söndagen

Tadaa! Här är resultaten av fotograferingen till bildläxan som jag hade idag. Är sjukt nöjd, och Gretisen är ju snygg som alltid! Överst ser ni originalbilden av Irving Penn, och under några av de bilderna jag blev mest nöjd med som jag tog idag. Tror det blir den näst överst som jag väljer att lämna in, eller vad tycker ni? :D
Hiho, låter som värsta proffs-fotograf-bloggaren, men det är kult!

Förutom det så har jag idag reklamerat en tröja med hål i och fått pengar + tröja tillbaka (SJUKT VÄRT :DD), dansat balett (SJUKT VÄRT :DD) och ätit mumsig indisk söndagsmiddag med familjen (SJUKT VÄRT ÄVEN DET :DD) Åh vad härligt det är ibland!

Sen så väntar ju måndag imorgon... Äsch, men det kunde ju varit värre, det är ju snart lov iaf!
Puzzochkram

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Hihih tokig som jag är läste jag Pizzakram hahahha

2012-03-26 @ 01:03:15
Postat av: Alven - the one and only

alltså, jag läser om inlägget och läser en en gång pizzakram...Hungrig? :P

2012-03-26 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0