I used to rule the world

Imorse cyklade jag till skolan. Jag klarade 2,5/3 mördarbackar, solen sken och jag kände att det här skulle nog inte bli en så dum måndag ändå.

Och det blev det faktiskt inte! Mysigt att få träffa alla efter en veckas uppehåll, finsång på musiken (inser än en gång med en tår i ögat vad jag kommer att sakna min finfina klass), tur till espresso house på lunchen mm. Sen är det bara att tagga engelskanationella till imorgon!


Och nu, bara för att det var så länge sen sist, så får ni här en liten charmig webcambild på mig och min fina mumin-tekopp som jag sitter och myser med nu.

Är dock en trött chey och ska sova nu. Godernatter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0