Jag är ledig. I alla fall ett par dagar till...

Som ni alla vet så är jag ledig från skolan fortfarande, börjar igen på måndag. Eftersom flera nationella prov var under förra veckan då vi hade körfestivalen Let the future sing, och den här veckan då vi har varit kompensationslediga, så kommer vi ha fullspäckat nästa vecka för att ta igen det vi har missat.

För mig blir det fyra prov varav två är nationella, samt en stor inlämningsuppgift. Ja! Får se hur det går... Hahah, har redan drömt mardrömmar om nationella i matte, hej hysterisk? Oh yezz.

Det har i alla fall varit jätteskönt att vara hemma, bara få sova ut och göra roliga/mysiga saker. Nu gäller det bara att köra igång igen, sista rycket nu!



Där fick ni även en liten bild från arkivet på mig för att muntra upp detta ganska seriösa och halvtråkiga inlägg.

Puss och kram, sköt om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh ellcorrn! Jag vill också va med på låt framtiden sjunga!



Tack för din fina och uppmuntrande kommentar. Den hjälpte <3! Kram på dig!

2012-05-05 @ 11:52:49
URL: http://agnesworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0