Lucian sig påminner att få roa er en stund

Jag vill blogga men har nada inspiration...

Idag har jag repat med orkestern inför en luciakonsert vi ska ha tillsammans med af! Luciamysnostalgi här kommer jag!

Och så snöade det lite! Visserligen var det mest bara kallt och slaskigt, men ändå! Det var gosi, och jag köpte såna där goda saffransgifflar, alltså <3

Just det, det är första advent på fredag. Så himla galet, man ba va liksom. Har jag redan gått 1/6 av gymnasiet?! Känns som en månad max...

I vilket faall så väntar min fysikbok på en myskväll nu, och det är dey ju svårt att tacka nej till! Säger puss och hej med en regnig akvarell jag gjorde för ett tag sen, för det är typ så det har sett ut de senaste dagarna. Men det har väl sin charm det med antar jag...

 

(Rättning; förstås så är det första advent på SÖNDAG och inget annat. Är lite för borta för mitt eget bästa ibland...)


Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Haha på fredag? Lite trött gose

Svar: HAHA ojdå
Ella

2012-11-28 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0