Oj men kära vänner...

Går ni fortfarande in här trots att jag aldrig skriver något? Vad rörd jag blir ♥
Det gjorde mig även taggish på att skriva. Så. HEJ!
 
Idag är det fredag! Tjohej jag har tre lektioner och sen ska jag spelaspela bas och göra annat roligt. Igår och i förrgår på förmiddagen så var jag faktiskt på inget annat ställe än tillbaka på min älskade gamla skola, Adolf Fredrik. Årets nior (vad SMÅ de var! Så liten var aldrig jag) hade gymnasieval-väglednings-grejs-vecka, och då var en grej att gamla AF-are skulle komma och berätta om sina gymnasieval vi gjorde en gång i tiden. Det var ganska kul! Lite tjatigt dock eftersom alla klasser var indelade i tre grupper, det var sex klasser och vi skulle gå runt och berätta vår historia för a l l a... Men kul ändå! Bara att få gå omkring i korridorerna som om jag fortfarande gick där trots att det känns så otroligt långt borta nu... Jag hade svårt att acceptera det i början, men the af-days are over.
 
I övrligt så rullar väl allt på som vanligt, försöker att minska ner på allt jag gör för jag kände hur både huvudet och kroppen inte orkade med (och dem ska man ta hand om!), men livet går fortfarande mellan balett, plugg, bas, orkestrar, familj, vänner och pojkvän. Som det ska vara.
 
Gammelbild från över ett år sedan (och ja, jag har shorts på mig)
 

Måste iväg nu, men vi hörs snart igen mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0