Kärt återseende

Så sjukt händelserik och känslosam dg det här har varit.

På fredagar börjar jag ju som bekant kl 13 i alla fall ett tag till. Den här fredagen bestämde jag mig för att åka och hälsa på på min föredetta skola, fantastiska fina AF.

Att få se mitt skåp med någon annans lås på, att gå runt i korridorerna som om man var på väg till vilken vanlig lektion som helst, att få gå upp till Sam i caféet och bli bjuden på te, och - sist men inte minst - att komma in till när nya 4a när de precis fått sina stämgafflar och sen få höra av världens mest saknade musiklärare att det är såna som jag som gör det värt att jobba på en sån skola. GAH så mycket känslor!

Lyckades efter det åka förbi Kungsholmen en sväng och träffa alla underbara filurer där innan det var dags för dagens två lektioner.

Nu är jag hos marc och sen ikväll blir det kapten röd :) kulikuli! Puss påer


Kommentarer
Postat av: Louise

ja, det måste vara otroligt skönt, haha. tack, det blir det nog. jag vet ju nu också att valen man gör inte avgör hela livet :)

2012-09-09 @ 18:44:58
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: Agnes

ååh vad fint! alltså af måste vara världens vackraste skola!!

2012-09-28 @ 10:43:33
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0