Green Youngster

Skolan har dragit igång och det känns fint. Har fått ett stycke att spela som är s.å.s.v.å.r.t men så kul att jag frivilligt går upp kl 06 för att öva på det! Min klass är lika fin som alltid och det känns bara bra helt enkelt. Och ikväll kom bror min hem från Amsterdam! Efter en månads bartender-utbildning är han nu äntligen hemma och det gör mig glad.
 
Dock är jag kind of förkyld och har idag gjort ungefär detta: legat i min säng, sovit, spelat doodle jump (haha ja) och läst Alkemisten vi läser i svenskan (s.å.b.r.a!). Men vet ni vad jag gjorde mer! Efter flera års funderingar och en kvälls påläsning har jag nu blivit medlem i Grön Ungdom! Det känns kalas och det firar vi med en grön bild, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0