I love Paris in the rain

Skolan har börjat och det känns braa. Vi är inte lika yngst och rädda längre, jag har ett finemang-schema som kommer ge mig så mycket tid att öva. Och jag behöver inte ha panik över någon fysik längre och det känns så.himla.bra! Just nu är jag så väldigt inställd och taggad på att faktiskt bli musiker att jag känner att det är det jag vill satsa på nu, så jag har släppt lite trygghet och tänker att "det löser sig om jag ångrar mig senare" snarare än "gör jag inte allt nu är allt kört för alltid". 
 
Igår var vi på Långholmen och lekte lära-känna-lekar med ettorna. De verkar snälla och gulliga :') Idag är det lördag och ikväll blir det kräftskiva hos Pihls på Tranholmen!
 
Men först; in till skolan och öva. Vi hörs, klart slut varulvstjut
 
 
gosigaste höstkoftan från Stadsmissionen, wihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0