Tiden springer

Idag jobbar jag min näst sista dag i fiskaffären, på torsdag bär det av hem till Stockholm, sen är det födelsedag, bröllop, konsert och därefter skolstart.

Det har varit en väldigt annorlunda sommar för mig. Jag har jobbat mycket och varit ledsen mycket. Men jag har klarat mig igenom det, och nu har jag ett sparkonto med 10 000 kr på som jag stolt kan säga att jag tjänat in alldeles alldeles själv. Dessutom har jag så mycket kul att se fram emot i höst, dels en förelsedagspresent-weekend i Madrid med min finaste mamma, dels en resa till Japan (!!!) till höstlovet. Klimat-hjärnan gråter men äventyrs-hjärnan hoppar av glädje.

Nu är lunchrasten slut, ha det fint hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0