Godmorgon!

 
och Glad Första Advent på er! Imorse var jag trilogtvis den enda född på 90-talet som ställde larm för att gå upp och titta på julkalendern, haha. Men det är så sköt att komma igång tidigt på helgen och inte bara sova bort allt! När andra har sömdagsångest så älskar jag mina produktiva söndagar när jag övar, tränar och pluggar.
 
Plus att hallå, mys med julkalendern ju :') har inte riktigt kommit i julstämning än men det kommer väl. Tycker det ska bli skönt med en paus från allt, men samtidigt skråmmande att halva gymnasiet har gått! Vad hände???
Har i alla fall ett par fullspäckade veckor kvar innan lovet, så vet inte hur det kommer bli med uppdateringen då. Men här är i alla fall en fin bild från igår när jag och Filippa handlade på underbara Lush, köpte kläder fr en tia på loppis och hittade ett fantastiskt café.
!
Och just det, snart har helgen vecka 48 tagit slut! ha det fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0