tänkte att en sån där lista kanske kunde vara kul

Tagen från Louise.
 
Vad har du på dig i dag?

Haft på mig idag får en väl säga eftersom jag ligger i min säng i pyjamas nu. Jag hade min finaste stickade second handkofta, grått linne, svarta jeans, glasögonen (har börjat vänja mig nu) och underkläder.

Hur mår du?

 
Jag är trött. Och ni vet sådär när det känns som att livet bara går på rutin? Lite så känns det just nu. Jag slussas runt på diverse rep, konserter, prov och försöker hinna med allt. Men annars är det bra, ska bli så attans skönt med jullov.

Vad önskar du just nu?

I min twitter-beskrivning står det att jag "drömmer om Guildhall School of Music och fred på jorden", och det beskriver väl ganska bra.

Vad ska du göra imorgon?



Hetsplugga derivatans funktion inför matteprov på måndag, gå på adventsfika hos min fina vän Greta som nyligen kommit hem efter ett halvår i Skottland.

Och på fredag?
 
Min fredag (åh herregud) börjar med samling på Handens vårdcentral kl 6.15 för luciatåg, därefter väntar två gig till under dagen och sedan två luciakonserter med orkestern i Engelbrektskyrkan på kvällen. Borde börja ta in sovtid redan nu.

Vad skrattade du senast åt?

Minns faktiskt inte... Tror det var åt något Filippa berättade på vägen hem från konserten vi hade idag.

Vad grät du senast åt?


Jag grät lite härom dagen för att jag saknade någon.

Senaste inköp?

Den perfekta julklappen till en familjemedlem.
 
Vem sov du senast med?

Hillevi min fina

Vad läser du just nu?

Läser inget just nu, men det jag sist läste var 1Q84 del 1 av Haruki Murakami. Tyckte om den, vill börja läsa nästa del!

Senast sedda film?

Warm bodies tror jag, himla fin och annorlunda film!
 
Vem var den senaste som ringde dig?

Vaktmästaren på skolan angående transport av kontrabas, som vanligt haha.

Senast 3 inkomna sms?
 
"har precis avslutat middagen haha ))):"
"gästerna"
"när e den slut?"
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
 
"Nu" (haha begripliga sms)

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?


Gruppkonversation med oktett som ska sjunga på luciatåget
 
Vart vill du åka just nu?

Till Dala-Järna eller mitt landställe i Strömstad vore fint, skulle behöva en andlöst vacker plats jag känner mig lugn på.

Nästa planerade resa?


Årliga körveckan i Dala-Järna över nyår (så jag får åka dit snart!)
 
Dagens bästa.

Att sova tills jag vaknade och sedan ligga i sängen och titta ikapp julkalendern. Eller julkonserten vi hade idag som gick riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0