Det är så dött här

Har haft en så fin vecka. Lågstadiet på min fina skola anordnar en musikal varje år med sång, dans och teater. Musiken skrivs och framförs av gymnasiet, så varje förmiddag hela veckan har jag, en stråkkvartett och lite blåsare på skolan haft rep inför föreställningarna vi hade igår. Det gick sjukt bra!

Sen har många andra fina saker varit, som alla hjärtans dag som var så mysig med min egen älskade pojke. Är så kär och glad <3

Denna vecka blir kaos med skolföreställningar med teatern, prov och inlämningar. MEN sen blir det sportlov och då åker jag till Åre så förhoppningsvis överlever jag fram dit.

Avslutar detta intressanta måndaginlägg med en alla hjärtans dag-hälsning från min älskade skola. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0