Krezy tusdey

Den här dagen har varit helt knäpp. Dagen började med att jag hade sovmorgon (trodde jag) och tänkte vara duktig och gå upp och träna innan skolan. Men efter bra en liten stund i crosstrainern blev jag helt kraftlös och kände att nej, får strunta i det här.

Inne i omklädningsrummet på gymmet ringde det och det visade sig att jag hade ett rep då som jag inte visste om, så jag fick springa till skolan och repa. Senare under min sånglektion så blev jag helt yr och kallsettig och höll på att svimma..?! Liksom va?

Jag gick i alla fall därifrån och köpte lite att äta och då blev det bättre, men jag har känt mig yr och kraftlös hela dagen sedan dess.

Så jaa, om vi nu ska dra någon lärdom av detta så är det väl att inte morgonträna, haha...

Nu får ni en bild på en fin morgon jag hade hos mig härom dagen, för att liva upp lite. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0