tankspridd och trött

De senaste dagarna har börjat med en halvliter kaffe var, så ni får en uppfattning. Är så trött och s.å.i.b.e.h.o.v.a.v.e.t.t.l.o.v att det är helt sjukt. Men jag ska bara överleva morgondagen med matteprov, historiainlämning och spanskaföredrag och sen smäller det!
 
Imorgon ska jag också ha studievägledningssamtal då vi snart ska välja våra individuella val till tvåan. Jag vet inte hur mycket utökat jag orkar läsa, så det kanske inte blir naturtillval som jag hade planerat från början... Livet är ett äventyr!
 
Sportlovet ska jag i alla fall tillbringa i Åre med min min älskade som har varit min i ett halvår nu. Sjukt vad tiden går, och sjukt vad fint vi ska ha det <3
 
Nej nu måste jag plugga så jag hinner klart innan jag börjar gråta av för lite sömn. Kram mvh tjej i behov av minst 8-9 timmars sömn/natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0