Galenskap

Jag har många fina vänner. En av dem heter Eira. Vi har ett intresse att gå och kolla i vår favoritkosmetikaffär, lush, vars tvålar jag har älskat att gå och sniffa på ända sedan femman och nu på senare år börjat älska mer och mer pga fantastiska produkter som är producerat på ett jämförelsevist bra sätt.

Jag har nu börjat inse att detta intresse börjar gå överstyr, då personalen börjar känna igen oss för att vi är där flera gånger i månaden och jag snart har så mycket grejer att det inte får plats i badrumsskåpet...

Hur som helst, här har ni skönheterna. Allt ifrån schampo till eyeliner till deodorant. Lush fårävöör <3


Kommentarer
Postat av: Beirut

HAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAH,lammfilé. Har inte kunnat smälta awkward incidenten i måndags....

2013-01-12 @ 11:49:08
Postat av: Agge

BAAAAAAAAAH.agjalgjklgag

2013-02-23 @ 02:01:10
URL: http://agneshassler.se
Postat av: Agge

Har inte läst bloggar under detta år hittils och gör i natt en hjälteinsats för att komma i kapp. GUD VAD VACKERT. Trodde inte att man kunde känna igen kunder på affärer i sthlm! <3<3

2013-02-23 @ 02:01:55
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0