Glad!

Åh, den här dagen har varit så fin!
 
Fick vakna upp bredvid min allra finaste imorse, som jag också ska tillbringa sportlovet i Åre med! Åååhåhå dör så fint det ska bli. Efter mysig helgfrukost åkte jag in mot stan för att inviga mitt årsträningskort jag äntligen har fått! Köttade betydligt mer än jag trodde att jag klarade och blev så sjukt taggad på att fortsätta (:
 
Efter att sedan övat i ett par timmar i skolan så är jag nu hemma för att umgås med mina vänner spanskläxan och familjen. Tydligen är det nu också bestämt vad jag kommer göra de första veckorna av sommaren 2013; det bär av mot San Fransisco för att hälsa på släkt och vänner med min finaste familj! Waaah vad det kommer bli bra!
 
Såå, ja. Jag är glad idag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

ey! var har du köpt träningskort?? :)

2013-01-22 @ 20:02:35
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0