Idag var en bra dag.

Har väl inte visat det jättemycket på bloggen kanske, men de senaste två veckorna har varit sjukt pressande för mig med diverse prov, orkestrar och eget spel. Har inte alls mått särskilt bra och tror att det här med att läsa två gymnasieprogram på samma gång blir mer än vad jag klarar. Att lyssna till sig själv och vad man klarar är det bästa man kan göra, och det tänker jag göra framöver!

Så, vi får se om jag hoppar av något (obs snarare någon kurs än en bro). Som det ser ut idag i alla fall så har jag haft ett fysikprov som efter allt pluggande faktiskt gick bra (!) och sen bara haft chill lektioner för att slutligen avsluta dagen med fantastisk Eldfågel-konsert i berwaldhallen. Och imorgon är det fredag! Fast jag ska ha orkesterrep till sent imorgon och sen helgrep på lördagen... Men ändå!

Ta hand om er nu fina ni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0