Lite uppdatering sådär

Mina dagar ser ut så att jag jobbar från morgon till kväll, trampar de fem kilometrarna på cykeln och är heelt slut när jag kommer hem. Nu har i alla fall min fantastiska familj varit här i ett par dagar och lagat fest-i-munnen-god mat till mig, hittat på roliga saker och bara myst.

Idag var det en sjukt hektisk lördag på jobbet, dock fick jag sluta tidigt eftersom vi stänger vid 14 på lördagar. Så då kom far min och hämtade upp mig med båt och skjutsade ut mig till en ö, finaste på längelänge :')

Imorgon åker alla i familjen iväg på diverse saker och jag blir ensam igen. Det blir nog lite (mycket) ensamt men det är väl lärorikt och utvecklande antar jag. Här är i alla fall ett fint collage från de senaste dagarna, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0