Sommar och student

I onsdags tog min storebror studenten. Min brorsa! Han är så himla stor nu och jag är så rysligt stolt över honom. Det är nästan svindlande att tänka på att det är två ynka år kvar tills det är jag som springer där med mössan på. Hallå hjälp jag är inte redo för detta, hur blev jag såhär gammal?!?

Här är han i alla fall, piggelinfin och glad!

Sedan dess har det varit studentmottagning pch fir på många vis. Och på onsdag slutar jag skolan! Och på torsdag morgon flyger jag mot San Fransisco! Helt sjukt, jag ska verkligen ta vara på de här sista dagarna och träffa alla jag vill hinna med att träffa innan lovet kommer. Ni får ha det fint hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0