Hejsvejs,

Har nu, för första gången på hela 2013, blivit sjuk. Har i flera år varit en sådan som är småsjuk nästan hela tiden, men har nu sedan jag har börjat träna regelbundet blivit friskare, gladare och starkare!

Tills nu då, men nu känns det faktiskt okej. Har tillbringat dagen och gårdagen i soffan med mammas fantastiska ärm-filt (<333) och morfars fina Kina-tekopp.

Men nu är jag trött på att vara sjuk, vill öva och vara med min roliga klass osv. På fredag är det konsert i slottskyrkan och jag ska (håll i er nu) ackompanjera ingen mindre än Darin! Han gick tydligen på lilla akademien när han var liten och vill nu göra ett samarbete med oss. Är väl inget darin-fan direkt men alltid kul att kunna skriva i cv:t antar jag, haha!

Just det, har klippt av 7 cm också! Enligt mig är allt hår försvunnet, enligt alla andra märks ingenting, haha. Ni får se någon gång snart. Halka inte ihjäl er på all is nu och deppa inte för att det fortfarande är snö, vi klarar det här! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0