Vill ni höra ett skämt?

"Nu ska jag börja blogga igen."


Nääemen skämt åtsido så har jag försökt lägga upp bilder från Åre men eftersom tekniken inte samarbetar så fick det inte bli så. Det är måndag, klockan är 7.33 och jag har redan hunnit inta dagens sol (när jag gick till tåget) och springa dagens träning (när jag så småningom fick springa till tåget).

Vad som annars har hänt sedan vi hördes sist är att jag nu har lämnat in mina kursval för nästa termin UTAN att ha kryssat i biologi, kemi och fysik (!!!!). Det känns SÅ läskigt men SÅ underbart.

Det här blir nog en ganska lugn vecka, och vem vet, vi kanske hörs snart igen! Puss

(På bilden ser ni dagens sol <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0