Bra dag

Dagen började med Nationellt prov i Engelska och det kändes braaa. Efter lunch fick jag och min käraste vän Filippa en vision. Jordgubbar. Med Nutella.
Bästa på länge.

 
Efter detta så satt dock spinning inte helt fel. Tränar så bra och regelbundet och mår så bra av det! Hurra för spinning.

Och just det. Några i min skola har startat en grupp på facebook om feminism där vi diskuterar detta från olika vinklar. Det är så sjukt berikande och bra! Apropå detta så hoppas jag för allt i världen att ni inte har missat en blommig tekopps inlägg och trettiotreanledningar. Klicka på länkarna annars!

Nu är det i alla fall dags för fysikfest inför provet imorgon (hehe lite random inlägg men jaja), ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0