Sayonara Japan, Hola España!

Kära nån vad det händer saker nu.

I tisdags kväll kom jag hem från kanske min bästa resa någonsin. En vecka i Kyoto med den bästa kombon musik-sightseeing-konsert-kultur-superduperfinamänniksor-symfoniorkesterspel. Och så en dag med framtidens jättejättesnabba snabbtåg till Tokyo och tillbaka.

Vill verkligen skriva ett långt fint bildinlägg om detta, men nu är det så ironiskt att jag ska fly verkligheten ett tag till. Var i skolan med 8 timmars jetlag igår och skrev ett prov och så. Och nu bär det av för en weekend-resa till Madrig med madre! Miljösamvetet är inte på topp direkt men efter detta ska jag ta det lugnt med resande, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0