sånt här är kul att läsa i efterhand

Hej!
 
Jag kom att tänka på att jag hade en blogg en gång i tiden och blev sugen på att skriva lite. Imorgon inleder jag mitt sista jullov någonsin, eller, skoljullov i alla fall. Förhoppningsvis får jag väl lite julledigt i framtiden också, haha.
 
Om en ska tänka i sådana banor som känns helt sjukt, galet, skrämmande, svindlande och FANTASTISKT så är både studentflak, mössa och klänning redan fixad. Har även skickat in ansökan till tre musikhögskolan jag söker i vår och alltså aaahuefireribygiskugtksgt. Shit pommes.
 
Annars går livet rätt bra. Det jag gör mest är väl typ att öva, sova, äta, plugga, drömma. Och dricka lite öl då och då. Det jag saknat mest den här terminen är min käre storebror som flyttat till Visby för att studera komposition och min älsklingsbästa Eira som numer pluggar i Hongkong. Men nu är de hemma och det ska jag njuta av så mycket jag bara kan!
 
Nu är jag trött och måste sova, ska upp och hinna öva några timmar innan skolan imorgon tänkte jag. Här är tre bilder och får summera tiden som gått
1. när en vaktmästare kom in i mitt övningsrum efter att ha tittat in flera timmar tidigare och frågade "är du fortfarande kvar??!" varpå han bjöd på kaffe och gjorde mig jätteglad
2. när min studentmössa kom. Shit.
3. Mitt asbästa luciagäng som gick 6 luciatåg på 2 dagar
 
 
Det var det, vi hörs igen en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0